Hurtbulle-helg

Lördag:
Jobb inne på Skafferiet 11-17.30. klev upp 09.30. Red Easy en stund på kvällen när jag kommit hem igen. Brukar vara väldigt trött efter en dag på jobbet så jag brukar inte alltid orka rida efter, men i lördags bestämde jag mig att jag skulle rida oavsett om jag var jätte trött eller ej.

Söndag:
Klev upp 10.30 och iväg på en jogging och promenad runda på 40 min. 12.00 åkte jag iväg till Havdhem för att se när Kathrin tävla dressyr. Hemma till 15.30 igen tror jag. Pluggade en micro stund och sen bort till hästarna. Red Bulan på en jätte mysig tur, var bra länge sen sist. Sen red jag Easy en vända också. Och nu är tanken att jag ska plugga, lite längre än en micro stund.


Dom som känner mig vet nog hur morgon trött jag är, så för en liten Jennie är 10.30 segt att gå upp. Men nu ska det bli ändring på det. Jag är så trött på mig själv att jag blivit en sån latmask som sover bort halva dagen och under de vakna timmarna gör typ ingenting. Nej nu är det slut med det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0