Lång-helg

Nu har jag lång-helg =) Väldigt skönt och trevligt, ledig tors-sön. Har hjälpt pappa och Mikaela att rensa rosrabatten medans mamma har sytt på min balklänning, den är nästan klar nu och den är så fin ^^.

Idag på ridturen mötte jag först Jenny på Fanny, sen kom Vonna på Glitnir och Anna på Odur och när vi var på hemväg mötte vi Marie på Emil och hennes en vännina på Maries nya sto. Full häst-trafik idag ^^. Sen blev jag och Easy ordentligt utskällda av ett rådjur som skrämde oss lite. Visste att dom kunde skälla, men att det lät så likt en hund som det gjorde det hade jag ingen aning om.

Såg på fotboll igår, AIK-Levide. Matchen slutade 3-3. Innan matchen promenerade jag, mamma, Mikaela och Zicco en sväng. Gick genom Nordergravar. Jätte mysigt trotts lite regn. Fick se dubbel regnbåge på tillbaka vägen, den ena var riktigt skarp i färgerna. Var länge sen jag såg en så klar regnbåge.


(Levides målvakt Micke Z)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0