S T U D E N T

Japp,  nu är jag en student :D Känns jäkligt bra och hade jäkligt kul igår på mösspåtagningen!

Ni kanske minns att jag försökte planera så det skulle flyta smidigt på? De sket sig redan innan jag hunnit in till stan XP Bilen börja krångla, så det första jag fick göra när jag och Linn kom till stan var att köra till Opel verkstan på skarphäll.. Var en grej som behövde bytas, som dom inte hade hemma.. Men som tur var så gick det att köra bilen ändå utan att det skulle göra skada på motorn eller nått.

Efter det fick vi snabbt brumma till Bine och Mia för att göra oss i ordning. Vi blev nästan helt klara. Emmas kille Emil var snäll och skjusade oss där ifrån till öster, där Linn skulle köpa en kofta som hon skulle ha på kvällen och sen fick vi promenera till Niklas på Adelsgatan, när vi väl var på plats där så kan jag säga att resten flutit på jätte bra. Hos Niklas plattade Sara mitt hår, blev jätte nöjd =) Måste införskaffa en egen plattång!

Mösspåtagningsmiddagen var jätte god, de hade dom gjort bra. När vi sen tagit oss in till Hamnplan hamna jag och Linn mycket med Madde och fler från hennes klass, riktigt trevligt. Blev mycket prat och dans och så letande efter Bine, att det kan va så svårt att hitta en person medans man stöter på somliga hela tiden. Vi hitta varann till slut =)

Sov hemma vid Bine och Mia. Mia hade varit en ängel och bäddat åt mig så det var bara att sminka av, borsta tänderna och krypa ner. Sov som en stock och var jätte trött, tyckte inte alls det var nån bra idé att gå upp när jag egentligen borde. Fast jag lyckades sparka upp mig själv tillslut ^^.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0