Staden nästa

Ska åka in till stan i morgon med Linn, men först ska vi till skolan vid 13 ungefär (sovmorgon :P ). Funderar på om man skulle ta bilen. Vill ut till Elgiganten och kolla lite på digitalkameror, och kanske köpa med en hem :) Skulle också behöva in på ÖB en vända tror jag. Sen var det nått mer jag skulle försöka hinna med som jag har glömt för stunden.. Men det viktigaste har jag inte glömt, studentklänning till Linn, anledningen till att vi ska in.

Just det! Jag kom på det :P ska kolla på ett par handskar till balklänningen, måste kolla upp priset. Jag hade fått för mig att dom kosta 125 kr och mamma tror 199 kr, så upp till bevis. Hoppas verkligen att jag har rätt, och det tror jag nästan mamma också gör :P

God Natt *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0