The Big Day

Japp i morgon är det en stor dag. Vi ska ha vårt gesällprov (en Donner special), som vi bakat till nu i flera veckor.

Mamma är så rolig, frågade efter om vi hade något bra tårtfat och brödkorgar som jag kunde ha till uppdukningen. Jadå, och en hel massa till! Va hon kan hitta på. Mamma har letat fram en hel massa fina uppdukningsgrejer. Fast jag känner ju mamma, hon är så kreativ, kommer hon väl igång så skapas det massor. Väldigt bra att ha en sån mamma =)

Nu ligger kameran på laddning så att den ska kunna föreviga The Big Day i morgon (och så jag kan visa er här på bloggen). Väckarklockan är inställd på 05.40 och nu ska jag ladda mina batterier som laddat ur rätt ordentligt under den här dagen som känts väääldigt lååång.

GOD NATT *

Kommentarer
Postat av: Marika

Lycka till!!

2009-05-19 @ 17:59:12
URL: http://marikao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0