Den bästa

Idag har varit en sån där dag då jag känner mig så lycklig över det mesta (förutom min data som har lite fnatt..). En sån där dag då jag inser hur underbart mycket jag tycker om min häst. Trotts att det är kämpigt och trögt vissa perioder, riktigt kämpigt ibland. Men en dag som denna väger upp det hela så mycket!Är så glad över den lilla pälsbollen ^^

Red Kalle på förmiddagen. Testade lite galoppombyten, svårt, och inte så värst bekvämt heller. Tycker det ser så elegant när hästen gör det. Men jag känner mig då inte elegant när jag sitter på, har väl inte kommit på den hemliga "galoppomyteshemligheten" än ^^
Ska dit i morgon och i helgen också, själv :P Etzner är iväg på tävling på fastlandet. Lite skönt med ridhuset för sig själv, ingen att ta hänsyn till och ingen att försöka undvika att krocka med :P

Har börjat sett på serien "The L World", gillar verkligen den serien, liite SATC feeling över den.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0