Den lever! Den lever!

Opeln lever! Opeln lever! Jag känner mig riktigt glad! Pappa har provkört den. Är dock ändå lite nervös över att köra den till stan. Tänk om nått mystiskt fel som gömt sig får för sig att poppa upp? Nej urch, inte tänka så! De blir nog bra :) Pappa har varit så underbart snäll som har fixat! Får nog ta och köpa något som tack :)

Jobbade Easy en stund. Gick lite bättre än jag hade trott på vissa delar och lite sämre än jag trott på andra ^^ Så det jämna väl ut sig.. Avslutade med lite trick och lek helt fritt. Är så härligt, man får en sån fin kontakt med hästen, blir så lycklig av det.

Bio i morgon! Ska bli kul. Ska på mötet också (på skafferiet om jag glömt att berätta), vet inte riktigt vad det gäller, men tror och hoppas..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0