Hemma

Nu har jag kommit hem efter en rolig helg i stan =)

Åkte in på fredag med Linn, handlade lite, åt mat hemma hos Joel o Per. Innan vi gjorde oss i ordning så åkte vi och hämta Madeleine så hon skulle slippa gå hela vägen, sen gjorde vi oss "Fit for fight". Blev nöjd med min outfit:

Popcorn Kvinnan!


(Bilder kommer!)


Hade en vit klänning med popcorn på, popcornsmycken och vit ögonskugga. Var en jätte rolig kväll med jätte roligt folk1

Lördag blev det några timmars jobb, började inte förren 14, rätt skönt faktiskt. Efter jobbet åkte jag hem till Madeleine och såg på film och åt popcorn. Jätte mysigt att få umgås lite ordentligt. Åkte tillbaka till Joel och sov där.

Söndag (idag) började jag kl 10. Var en ganska lugn dag. Kan inte direkt påstå att det var mycket folk.. Men de var rätt skönt ^^ Efter jobbet hamnade jag hemma hos Madeleine igen och såg på filmen Dumpad, jätte rolig film! Efter filmen fick lilla Opeln rulla mot Levide. Pappa har varit snäll och tagit in Easy ikväll med, så då slapp jag de =)


Nu
sitter jag med min dator på kontoret för att med en sladd koppla ihop den med routern. Tydligen har det blivit nått knas så att jag inte kan komma åt nätverket på vanligt vis.. jätte irriterande, men men..





Kommentarer
Postat av: Marika

Vill väldigt gärna se bilder, är helt säker på att du va den snyggaste popcornkvinnan någonsin=) Kramar

2009-11-02 @ 12:09:48
URL: http://marikao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0