Lite sällskap till hästen för en dag

Katarina hade lite folk ute på gården idag med sitt företag. Fick rida ut en liten sväng med två trevliga tjejer som hade Miranda och Olivia. När vi ridit klart fick Miranda och Olivia gå kvar på gården, så vi släpte alla tre. Skönt för Easy med lite hästsällskap. Dom funkade bra ihop.

Ska åka in till stan i morgon och träffa Linn, sen blir jag kvar över natten hos Joel och sen blir det att ta sig ner till hamnen och hämta bilen som mammaställt där. Mamma och lilla syster ska upp till sthlm och hälsa på storasyster och shoppa julklappar :P












Kommentarer
Postat av: Mia

Kul att du oxå hört "Kiss with a fist", roligt nog tänkte jag på dig när jag hörde den o tänkte att du kanske skulle gilla den =) Går det bra med klapparna? Jag har nog en kvar, fördelen med att handla i ullared hihi =) Kram!

2009-11-18 @ 11:11:44
URL: http://thedarkmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0