Promenader

Har fått gått mycket. Igår började jag med att gå till bussen. Sen blev det en liten runda med Madeleine (efter att ha fikat med Linn), öster, adelsgatan, ÖB. Och från ÖB till Gråbo. Hade mina svarta stövlar som är riktigt sköna för det mesta, dock inte efter någon timmes promenad ^^. Och i morse blev det en promenad (i stövlarna) från Gråbo till hamnen för att hämta bilen som mamma ställt där. Fast jag klagar inte, gillar att gå =) Dock vet jag inte om mina fötter kommer börja morra dovt när dom närmar sig stövlarna i fortsättningen. Men de ska nog gå att lösa :P

Olivia och Miranda är fortfarande på gården och håller Easy sällskap, och dom blir kvar över helgen. Trevligt för Easy =)

Nu ska jag leta efter ett recept..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0