Bopparve och förkylning

Började känna av halsen lite igår.. Jobbigt. Åkte till Bopparve på kvällen för att rida Kalle. Så härligt att få va i lite riktig stall-miljö. Även väldigt skönt att få rida i ridhus, när regnet faller ner utanför. Gick mycket bättre att rida honom den här gången. Vågade testa lite mer och fick ihop honom bättre. Fick också lite beröm, vilket aldrig är fel ;)
Efter ridningen fick jag mocka lite och små fixa. Mysigt att gå runt bland alla fina hästar.

I natt har jag sovit jätte dåligt.. Nästan lite feberkänning. Halsen är värre och jag känner mig hängig. Får nog låta bli att rida idag. Vädret är inte så jätte lockande så jag ska nog kunna motstå. Hoppas halsontet försvinner snart och att jag känner mig piggare. Är så tråkigt att göra ingenting en hel dag, men att inte orka göra nått heller..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0