Fredag

Än så länge har de varit en bra fredag. Red en sväng på förmiddagen med Marie och Alvis. Väldigt trevligt. Vi brukade rida ihop väldigt mycket förut, men nu var det länge sen sist. Har inte haft samma tider riktigt..

God mat till lunch, kyckling och potatis i ugn, smaskens.

Målat lite fönstrar.

Och nu sitter jag på mitt rum och häckar.. Kallt ute, men väldigt fint väder. Ska nog sparka ut mig själv på en liten jogging och promenad sväng. Får passa på medans solen ännu står högt och kan skicka lite värmande strålar över trädtopparna.

I helgen är det jobb på Skafferiet som väntar. Både lördag och söndag. Men som tur är så har Joel precis börjat flytta in i sin lägenhet i stan, så jag kan sova där och slippa köra en massa fram och tillbaka.

Fotboll i helgen. Gotlands fyran avgörs. Synd att jag missar sista matchen, men mamma får hålla mig uppdaterad.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0