Hemma igen

Men bara en liten stund..
Helgen försvann snabbt.. Men den har varit bra =)

Bokade klippning, så på tisdag är det dags! Frågan är vad jag ska göra med håret.. Lite hjälp?
Hittade en underbar jacka också, för 200 kr på Cubus. Ska se om jag kan slänga in en bild på den nån dag.

Mycket folk på jobbet i lördags. Kändes som att vi var en för lite, men de löste sig på någe vis ändå så att vi hann med allt vi borde.
Åkte sen till Joel och Pers nya lägenhet. Lite tomt på möbler, men den var väldigt fin.

Idag var det lite lagon med folk på jobbet och stängningen gick ganska snabb.

Missade Levides sista match (i Fardhem). Men hann åka till Västerhejde för att se IFK-Dalhems andra halvlek. Regn och rusk var det, och smockat på parkeringen! Matchen var jätte spännande, stod och hoppade sista minuterna medans jag pratade med mamma i telefon. Levide vann sin match, men tyvärr gjorde Dalhem det också, trotts att IFK tryckte på jätte bra. Så Det blev ingen Serie seger för Levide i år. Grattis till Dalhem som knep den.

Longerade Easy en liten stund i mörkret och nu sitter jag och väntar på att torktummlaren ska bli klar så jag kan åka till Linn och sova där.

I morgon ska jag till Bopparve och kolla av lite och se hur det blir med ridnigen av Kalle. Ska bli spännande!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0