Jäkla häst..

Fast egentligen är det väl inte hans fel.. När jag tog in honom ikväll upptäckte jag att han tappat en sko.. Typiskt, var bara på v 5, så jag ska väl egentligen inte sko om förren om ca 4 v. Funderar på att försöka få av den andra skon och raspa till hovarna och sen låta honom gå barfota nån vecka, får se hur jag löser det. Om inte annat är det bara att ringa hovslagaren och hoppas att han har tid att komma.

Var nere vid stranden med familjen idag, för att plocka ner förtältet till husvagnen. Blev en liten fika i husvagnen också, mysigt =)





Var faktiskt så duktig att jag både hann med att jogga/promenera och träna hästen på förmiddagen!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0