På plats

Nu sitter jag hemma i systers lägenhet och har det riktigt mysigt.
Dagen har varit jätte bra!
Började dock inte så jätte bra på båten, blåste rätt mycket. Kändes som att det skulle bli en väldigt låång resa när jag inte mådde så bra. Men jag lyckades slummra till lite och när vi kommit ut på havet så var det betydligt lugnare, så de gick fina fisken ;)

Marika mötte mig vid centralen och så tog vi oss hem till henne så jag kunde hämta andan lite och fräscha till mig lite efter resan. Tycker jätte mycket om lägenheten, den är jätte mysig.
Blev lång promenad i sthlm och nån kik i nån affär.

Paj till kvällsmat och senare lite popcorn och cheesballs =)

Underbar fredag =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0