Sen kanske är nu?

Skriver ett inlägg i alla fall :P

I lördags kände jag mig piggare igen. Gick tillsammans med lillsyrran till Levide IP, skönt med en liten promenad. Såg när Levide hade lite avslutning och spelade mot varanndra. Åkte på att ta lite bilder.
Hade tänkt åka in till stan framåt kvällen och umgås med Joel, men hamnade i Hörsne. Joel skulle vara hundvakt där, så då hamnade jag också där =) Jätte mysigt.

Sov kvar där. Blev en liten ridtur när jag kom hem. Upp på mallgårdsklint för att titta på Karlsöarna, eller ön.. Häftigt att kunna se så långt. Men ser dock inte så mycket, tallarna har växt lite under åren.. Men parkerar man hästen i en enrisbuske så ser man ;)

När jag skulle ta in Easy för natten kom han när jag ropa och knallade glatt med in i lagården. Han ville dock inte in i boxen. Tänkte att eftersom vädret var så stilla så kunde han ju få gå ut igen och få lite hö i hagen att mumsa på under nattens timmar. Då ville han inte riktigt gå ut heller. Orkade inte tjaffsa så han hamnade i boxen. Märks att han är rastlös nu när han går själv.. Måste lösa det här snart...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0