Snart bär det av!

Ja nu är det inte länge kvar tills jag åker till sthlm och får träffa syster =)
Började packa lite smått idag, i morgon packas allt (ska bara hitta en bra väska att packa i..) och så åker jag med mamma och lillasyster till stan där jag ska sova torsdag natt, och på fredag morgon reser jag över havet. Kommer hem på måndag eftermiddag. Ska bli en härlig helg som jag verkligen ser fram emot!

Red ut en sväng i skogen med Easy. Han var pigg och glad. Mötte Vonna och Odur i skogen så vi gjorde sällskap hem. Fick en riktigt trevlig pratstund. Fick några uppmuntrande ord om Easys skolning. Tur att jag har Vonna som ser hur vi utvecklas, glömmer ibland själv bort att vi kommit framåt med all träning men Vonna är duktig på att påminna mig. Och det är precis vad som behövs höras då och då för att hålla motivationen uppe ibland.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0