Tillbaka på ön

I går, sista dagen i sthlm, så åkte jag och Marika ut till Djurgården och promenerade där. Otroligt vackert, massa finna höstträd och frisk luft. Hade jag varit rik hade jag packat hästen och flyttat dit!

Promenaden var jätte mysig och när vi kom hem bakade vi en Vit choklad cheesecake, jätte mumsig blev den!

Är jätte nöjd med helgen, riktigt skönt att komma av ön och träffa syster ett par dagar =)

Hade tur och fick skjus av Joel hem till Levide, så jag slapp åka buss =) Väldigt trevligt.
Hemma upptäckte jag att min ädla springare har blivit jätte fluffig! Han har satt massor av vinterpäls nu dom här få dagarna jag varit borta, så nu är han en riktig pälsboll ^^

I morgon är det akademiska på Ekeskogs som gäller och förhoppningsvis ska jag hämta Melizza, shettisen (som jag kanske berättat om..?), nån gång den här veckan så Easy slipper gå själv.




Kommentarer
Postat av: Mia

Ah vi handlade kök på Ikea i Kungens kurva, vi åkte över kl 7 med båden på morgonen och hem vid 8 på kvällen, det var riktigt häktiskt. Haft kul i sthlm? =) kram!

2009-10-13 @ 18:36:24
URL: http://thedarkmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0