Två månader kvar

Bara två månader kvar till jul =) Kanske dags att börja tänka lite julklappar..

Åkte in till stan igår kväll, till Joel, och har jobbat idag, på Skafferiet. Innan jag började kikade jag införbi Wisby Dessrtkonditori. Jätte fin lokal! Träffade båda Ellinor och Jöns. Kul att se den igen.

I morgon är det upp tidigt som gäller, tur att klockan ska vridas tillbaka, så man får en extra timma ett sova. Ska till Bopparve och rida Kalle och prata om november.

Råkade slänga ur mig en maskeradkostymsidé (mest på skämt) för Per igår, vilket fick hans gärna att gå på högvarv ^^ Han tror sig veta exakt hur den skall göras. Och det skulle va jäkligt coolt, om det blir bra vill säga. Får diskutera lite med mamma först tror jag ^^. Inte säkert att det är genomförbart..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0