Ännu en dag..

Lyckades faktiskt slita mig från datorn och städa lite, till slut..

Har målat fönstrarna i salongen med grundfärg idag, mycket roligare att måla än att göra allt förarbete.

Jobbade Easy lite från marken. Longering och arbete vid hand. Han var jätte duktig =)

Just nu sitter jag och kämpar mot söt/godis/ät suget.. Är egentligen inte hungrig, men vill ändå äta något, chips, choklad, kex, nått! Provade med tuggummi, men de hjälpte inte. Nu sitter jag med en vattenflaska för att sysselsätta mig.. Ska äta ett äpple, senare, inget annat, punkt på det.

Tänkte se en film nu, men sen fick jag plötsligt beslutsångest, man kanske skulle se lite SATC i stället? Urch, nu blev det lite jobbigt faktiskt.. Får se om jag lyckas lösa det :P




(Ett av mina senaste loppisfynd, gav ca 20 kr)



Kommentarer
Postat av: Marika

Se SATC väl, det skulle jag ha gjort=)

2009-09-21 @ 23:17:45
URL: http://marikao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0