Fotboll, nya fönstrar och lite mer fotboll

Lördag:

Flyttade hem mina sista grejer från Katarinas stall. Så nu har jag alla prylar hemma. Nu ska det bara rensas bort lite gamla prylar som inte används och se om man skulle kunna fjeska till sig lite klok "inredning" i sadelkammaren (mjölkrummet..).

Cyklade till Fardhem IP och såg när lillasyster spelade. Blev tyvär förlust men kul att se ändå. Blir lite fotbollssugen när man sitter och tittar..

Cyklade hem också ^^

Efter kvällsmaten (Ost och skinkpaj med tomater) åkte jag och Mikaela till Hemse och hälsade på bror. Såg på film och avslutade med en liten tvspels omgång ( som jag vann :P ). Jätte mysigt =)

Söndag:

Kl. 9:00 kom "fönstersnubbarna" för att sätte dit de ljudtäta glaset på våra fönstrar som är närmast vägen. Jag och Mikaela okuperade Jimmys och Marikas gamla rum för natten så vi skulle få sova i fred. Jag sov som en stock =)

Sen bar det av till Dalhem för att se fotboll. Jag och mamma tog en liten promenad innan.
Matchen slutade 1-1, Dalhem 1-0 i första, men i andra kviterade Levide =)
Drygt 490 åskådare, flest Levidefans skulle jag tro. Kul med mycket publik.

I morgon:

Jobb inne på Skafferiet väntar. Börjar 8.00 men tänkte försöka vara där till 07:30. Ska öppna köket för typ första gången så jag kan nog behöva lite extra tid.. Väckningen inställd på 05:50..

Tänkte försöka hinna med en ridtur också.


Och NU borde jag verkligen försöka sova så jag orkar upp i morgon..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0