Fredagkväll = Popcornkväll

Blev lite sent med Joel och Sofi igår, men vi hade trevligt =) Och jag lyckades pallra mig upp i morse innan kl 9.
Fönsterskrapandet fortsätter.. Jobbade med det på förmiddagen och en stund på eftermiddagen. Blev klar med fönstrarna i salongen så nu ska dom bara målas.

Fotade lite i trädgården också. Egentligen skulle jag bara hänga ut några schabrak som jag tvättat men råkade få med kameran ut också ^^

Fikat avnjöts på verandan i solen =) Oboy-glass, mums!



Sen blev det en liten jätte mysig barbacka tur med Easy i skogen.

Tänkte ut och jogga, men min rygg kändes inte helt okej, så jag gick en rask promenad på 40 min i stället. Riktigt skönt.

Ännu mer sen blev det en liten pratstund med Madde i telleluren, roligt att höra hur hon har de där borta.

Nu sitter jag på mitt rum, från början själv, men en liten syster kom in smygande och kröp upp i sängen hon med. Fast nu är hon inte så ihop krupen längre, utan har brätt ut sig rätt ordentligt.. Men de brukar gå rätt lätt att flytta på henne om de behövs.

I morgon ska vi, jag, Mikaela och mamma in till staden en sväng. Mikaela ska spela match och efter det ska jag och mamma på loppisar och lite annat. Ett besök på Skafferiet hinn nog också med =)

Nej nu ska de snart poppas popcorn!



Kommentarer
Postat av: Emelie

Absolut det vill jag gärna göra. :)

2009-09-19 @ 18:47:04
URL: http://emeliekahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0