Lite jobb

Var inte så svårt som jag fasat att komma upp i morse.

Har fått stått i kassan nästan hela dagen idag. Kul men hjälp vad trött jag blev i huvudet av så mycket nytt.. Men känns som jag fått kläm på kassan rätt bra nu. Är bara priserna som ska memoreras..


Tog en ridtur när jag kom hem. Helt underbart ridväder! Kylig och frisk luft, men inte kallt. Duktig och snäll häst gjorde bara ritten ännu härligare =)

I morgon blir det väl lite mer fönsterarbete här hemma, om inte så ska jag väl fortsätta med stor rensningen av rummet så det kanske blir klart nån gång..



Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag kan fortfarande, efter typ fem år, inte priserna! haha! ;)

2009-09-14 @ 20:47:43
URL: http://angelicahafdelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0