Mår så jäkla bra!

När jag gick hem från hästhagen i mörkret under en stjärnklar himmel så kände jag bara att jag mådde så jäkla bra =) En härlig känsla!

Gick upp 8.15 idag. 9.30 åkte jag, mamma, Mikaela och Zicco till stan. Släppte av Mikaela vid Traumes idrottsplats, där dom skulle spela match. Sen åkte jag, mamma och Zicco ut till flygfältets Bakluckeloppis.
Hittade en bok, ett par öronhängen och förvaringskorgar i en ställning (till sadelkammaren).

Sen åkte vi tillbaka till Traume och såg på matchen.

När fotbollen var spelad släppte vi Mikaela på öster med sin en kompis och åkte själva till Katthemmets loppis. Dom hade 50% på allt. Hittade lite av varje där. En liten neccesär, polotröja till ridning, två prydnads hästar, en liten hästtavla, en jätte fin skål och nånting mer.

Ett besök på Skafferiet blev det också. Angelica var förbi då, så de var kul att jag fick se henne =)
Köpte tre (mega)kulor glass, saffran, cheescake och marängsviss. Underbart gott!

Blev nån liten snabbvända i några klädaffärer och sen ICA Maxi.

Hemma blev de jätte god kvällsmat, chicken nuggets med pommes, lite grönsaker och vitlöksbröd.

Hämtade hem hästen i mörkret. Longerade honom en liten stund på gårdsplanen i skritt och trav. Gick jätte bra.

Kan samanfatta detta till en riktigt bra dag, så de är kanske inte så konstigt att jag mår så bra =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0