Samlaren och pysslaren

Jag är en riktig samlare och pysslare! När man storstädar rummet, som man inte rensat på många, många år, så kan man hitta mycket intressanta saker från barndomen. Jag blir nästan fövånad över hur pysslig jag var. Hittade små miniatyr pokémon-kort, 1x2 cm i storlek, brevpapper till Barbie, små böcker till Barbie och massa annat.. Vilken energi man måste ha lagt ner på vissa av grejerna.

Pratade med syster igår, andra helgen i oktober lutar det åt att jag ska komma på besök, ska bli jätte kul =)





För en liten stund kom en störtskur, men nu har solen tittat fram igen



Kommentarer
Postat av: Marika

Tycker oxå det ska bli jätte kul att du kommer å hälsar på mig=) Regnar här med men solen skiner samtidigt så är en jättefin regnbåge och det gillar jag.. Kramar

2009-09-24 @ 18:09:02
URL: http://marikao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0