Snarkande lagård

Hunnit med lite av varje idag. Vaknade vid 10 och kunde inte sova längre. Har ingen rullgardin för tillfället, väldigt ovant att inte ha de mörkt i rummet när man vill fortsätta sova.. Förmiddagen lyckades jag fördriva med att göra typ ingenting.. Vet inte riktigt hur det gick till, men, men..

Efter lunch började jag skrapa bort gammal färg från fönstrarna som vi (jag..) ska försöka få klart nån gång.

Vid halv tre var jag tvungen att gå ut och försöka hitta Easy i hagen för att ta hem honom så han kunde få sin vaccin-spruta.

När det var klart n(gick snabbt och enkelt) tänkte jag in och fortsätta med fönstrarna, men åkte på att hjälpa till att hålla lite kalvar som skulle kastreras.

Kalvarna är bra söta när bedövningen börjar värka och sömnen smyger sig på. Dom snarkade ordentligt.



Sen bar det av till Ekeskogs Gård på lektion, utan häst denna gång, eftersom Easy blev vaccinerad.
Jobbade ihop med Roger och hans tinker (?) sto. Gjorde samma som förra gången, avslappning.

Hemma igen så stekte jag pannkakor till kvällsmat, mums!

Och nu sitter jag här framför datorn och gör typ ingenting...


I morgon tänkte jag fortsätta med fönstrarna och sen rullar det mot visby för att se match, AIK-Levide.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0