Trött..

De gick bra på jobbet idag =) Klarade stängningen själv utan några otäcka upplevelser.

Är jätte trött, vet inte varför. Gick inte och la mig för sent igår och gick inte upp super tidigt idag.. Skumt..

Tröttheten kom när jag satt mig i bilen och körde hem. Tanken på att behöva gå ut i en mörk hage och mata hästen var väääldigt icke frästande om man säger så.. Men märkligt nog så blev jag piggare och gladare när jag fått på mig mina varma ridstövlar, röda mössan och kom ut i kylan. Putsade till och med sadeln och tränset lite snabbt inför i morgon, ska rida lektion för Anna då. När jag kom ut i hagen så hade jag faktiskt lite ledljus från månen och hästarna kom i trav när jag ropa, och då blev jag ännu gladare =)

Nu ligger jag ner bäddad i sängen och ska nog sova snart.. Funderar på att sätta på ett SATC avsnitt, men lär väl somna ifrån de.. ^^

Måla fler fönstrar i morgon.

God Natt alla!

(Fick precis sällskap av Sissel katt, mysigt)




Kommentarer
Postat av: Marika

Sissel är den bästa=)

2009-10-01 @ 11:18:53
URL: http://marikao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0