Varmt

Vilken värme de har varit nu i dagarna, riktigt skönt =)

Idag har jag tränat Easy på ridbanan. Gjorde lite av det som vi gjorde sist. Funkade bra. Vänstergaloppen gick riktigt bra, så de var kul. Efter ridpasset spolade jag av Easy och medans han fick stå i solen och torka så putsade jag lite läder.

Joggade 30 min också. Sen har jag hållt på med lite små fix.

Ska snart äta kvällsmat, det ryktas om Taccos, hade varit väldigt gott!

Sen ska jag se Top Model 12 innan jag sticker över till Joel.


Underbar låt och underbara dräkter!


http://www.youtube.com/watch?v=smkiSJf2cHE


Kommentarer
Postat av: Linn

Den föreställnignen har jag sett live :D

Och jag tror att jag ska ha ett band med musik någon stans... :P

2009-09-21 @ 09:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0