Hallu

Inlägg.. Skriva något vettigt.. 

Nää, de orkar jag inte.

Just nu blir det inte av att blogga så mycket här. Har en annan blogg, men den är en riktig hästnördsblogg och menar jag riktigt hästnördig.
Men det händer iaf inte så mycket just nu.

Var i väg hela dagen i går. Först se på fotboll i Klintehamn när lillasyster spelade. Sen en snabb tur i Visby. och efter det fotboll i Dalhem när bror spelade.

I början på den här veckan har jag hjälpt Mia på hennes pappas jobb. Har satt i hop en hel massa reklamskyltar. Ett lite lagom iqbefriat jobb så där.

Jag har också blivit erbjuden att delta på en kurs på Ekekogs nu i helgen, ska bli spännande. Ska också hålla i två korta pilates pass, så det blir att välja ut lite bra övningar bland favoriterna i veckan.
Ha det så bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0