Jag är inte död!

Jag är bara en jäkligt dålig bloggare.. :/
Men nu ska ni få ett litet inlägg  iaf.
Snabb update:

Fortfarande förvånad över att rummet inte städar sig själv
Funderar på hur hon ska få kläderna att tvätta sig själva
Målar fönsterkarmar på lagården med vitt
Har hjälpt till att köra in ca 900 småbalar halm
Ska åka in med Easy till Visby och rida runt och titta på medeltidsveckan i morgon
Har varit inne på stadsvandring med mor och liten syster i Visby
Har ätit pizza ikväll
Vet inte riktigt vad jag ska göra med mitt liv
Funderar på att skriva typ en liten novell
Har lite prestationsångest till och från
Har gjort STORA fynd på många loppisar
Vill baka en god paj


Känns inte som att det händer så mycket i mitt liv just nu.. Skulle nog behöva något att se fram emot tror jag..




Kommentarer
Postat av: Mikaela

Kiwifåglarnas hämnd X)

2010-08-14 @ 22:04:22
URL: http://thatmic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0