Osocial

Känner mig så osocial på ett väldigt tråkigt vis. I Hejde träffade man roliga och spännande folk hela tiden. Soliga under en längre period, andra en kortare. Jag saknar det jätte mycket.

Sommaren är snart slut känns det som och jag har inte varit ute en enda gång. En och annan trädgårdsfest har det blivit, men dem kan man gott och väl räkna på en hand. Känns så tråkigt. På bloggar och facebook läser man överallt folk som umgås och har roligt, blir lite avundsjuk.

Får väl hoppas på att hösten på något vis blir bättre, om det nu kan bli så..

Ett litet deppinlägg kanske, men på den sociala fronten känns det lite depp just nu faktiskt. Annars är livet rätt okej faktiskt ;)




Kommentarer
Postat av: Marika

Du kan komma till sthlm å gå ut med mig=) Finns även en massa shopping som e bra om man e lite deppig.. Kramar

2010-08-16 @ 20:23:53
URL: http://marikao.blogg.se/
Postat av: Jennie

Det hade varit härligt =)

2010-08-16 @ 22:22:57
URL: http://thepopcorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0