Flummelibumm

Linn har varit här. Såg på film och åt popcorn. Och flummade så klart! Härligt, behövde det =)

Åkte in till stan med familjen. Tanken var att vi skulle hämta stora bilen och handla mat, typ..
När vi tänkte hämta bilen så hade dom gått för dagen, typiskt!

Blev en vända på Sporthuset på skarphäll. Köpte tre par varma strumpor och en halsduk (likadan som min röda fast en annan färg).

Sen av någon dum anledning gick vi in på Skopunkten innan vi skulle till Maxi. Dumt! Självklart hittade jag något jag tyckte om, väääldigt mycket.. Ett par stövlar.. Dom fick följa med hem.. Men fina är dom :D Ska se om jag kan komma ihåg att ta nån bild ;)

Snart flyttar jag! I morgon blir de att förbereda. Har börjat packa hästgrejerna igår, i morgon blir det att kolla efter kläder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0