Hej där!

Grattis pappa!

Nu har de gått några dagar. Jag trivs som fisken i vatten! Easy verkar också ha det bra. Huset som jag delar med två andra tjejer är rätt stort och mysigt. Inte världens snyggaste, men det är charmigt och hemtrevligt. Lätt att känna sig som hemma =) Har hjälpt till med fodring, mockning (två boxar :P), se över hagarna och lite annat små fix.

Orkar inte skriva så mycket, men jag trivs verkligen! På måndag ska vi börja gå på schema och ska börja få lektioner. Ser fram emot det. Ska hem nästa lördag också och fira nästa familjemedlem, storebror, och äta kroppkakor, blir väl ett litet inlägg då med skulle jag tro

Nu ska jag plocka ihop lite mer prylar som jag ska ta med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0