Nytt år

2010, år 10. Säger man så? 10? Eller kan man säga 010? Tycker nästan det låter bättre ^^

Har bloggat i 1 år nu. 1 januari 2009 startade jag bloggen, ganska osäker på hur länge jag skulle stå ut. När jag väl kom igång med bloggandet så har det hållt i sig. 

Nyår firades i stan tillsammans med Madde, Fannie och Unna. Åt tacos och gino tillsammans innan vi tog en taxi till HP5. Var där straxt efter 23, slapp inträde :P Var rätt lite folk. När klockan närmade sig 00 så samlades det massor av folk utanför för att se och smälla fyverkerier. Var ganska klent i år faktikst, med fyverkerier asså.. Och folket som kom in på HP5 efter var lite för tråkiga, tyckte de va mycket folk men inte så många som dansade.. Men vi dansade ändå =)
Kom väl i säng straxt efter 04 och somnade runt 04.30. Min första frukost 2010 bestod av popcorn och tacos ^^
Hade jätte kul tjejer!

Har fått mer information om Ekeskogs. Ska bo tillsammans med två danska tjejer. Blir intressant hur pass bra/dåligt vi kommer förstå varann. I värsta fall får man väl prata engelska med dom X) Börjar nästan bli lite otäckt ^^ Vad har jag gett mig in på liksom? Kommer de bli jobbigt och slitsamt? Troligen! Kommer jag ha kul? Japp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0