Packa packa packa

Har packat och tvättat en del idag. Om ett dygn sitter jag troligen i mitt nya boende tillsammans med två danska tjejer och har förhoppningsvis riktigt trevligt! (Eller förhoppningsvis har jag varit duktig och gått och lagt mig ^^ Men nån timme tidigare hoppas jag på den tidigare skriften :P)
Hästgrejerna har jag nog koll på. Resten..? Haha, svårt att packa lagom! Har en känsla av att jag kommer få med mig en (hel) del onödiga grejer, typiskt mig.

Kommer inte ha internet där. Så de kommer bli dåligt med bloggande under de här tre månaderna. Men nått inlägg ska jag nog kunna få in när jag är hemma och hälsar på eller liknande.

Blev en tur med halsringen idag med :) Easy var pigg och busig men lyssnade underbart bra. Kunde till och med springa i kapp med hunden utan att Easy fick fnatt och drog iväg. Det känns bra :)

Nu ska jag packa lite till och sen sova. Får se om det blir nått inlägg i morgon. Annars hörs vi när vi hörs ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0