De va inte igår!

Oj va länge sedan jag bloggade här.. Har helt enkelt haft fullt upp med viktigare saker.
En liten snabb update är iaf att jag har..
..flyttat hem till Levide
..med mig hästen Maja hem från Ekeskogs
..börjat jobba på Tofta Strandbageri hos min gamla lärare
..hittat en ny väldigt kul hobby, klättring
..börjat fundera över att köpa egna klättringsskor
..jobbat upp en kondition och form som jag inte haft sedan innan jag skadade knäet
..hittat en sadel jag vill köpa
..fått Windows 7 installerat på min dator
..inget The Sims spel installerat på datorn för tillfället
..ätit massor av jordgubbar
..vågat bada utan för bryggan i Sigvaldeträsk, trotts mörker
..börjat funderar över vad jag ska göra i höst
..varit på prylbod och loppis roadtrip med mamma och liten syster
..konstaterat att bilen behöver rengöras både utvändigt och invändigt
..ett stort chokladberoende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0