Lite kort

Tänkte bara slänga in ett inlägg och berätta att jag lever ;)

I stort:
Jobbar en del, tränar hästarna, besökt Gotland Horse Show, varit i Hejde och sagt adjö till Katrine som åkt hem till Danmark, sovit.

Just nu:
Förundras över att rummet inte städar sig självt, lyssnar på härlig musik, irriterar mig på att jag inte kan känna att jag kliar på mitt ärr som kliar eftersom jag inte har så mycket känsel där, funderar över om pajen sjunkit tillräckligt långt ner i magen för att man ska kunna jogga en sväng, funderar på om jag inte är lite för trött för att jogga eftersom jag varit uppe sedan kl 5, funderar över varför jag är en sådan lat mask, funderar över varför jag funderar så mycket, bestämmer mig för att ta en liten jogging tur i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Så mkt fundering i det lilla huvudet!?

ÖVERBELASTNING!!

2010-07-27 @ 11:39:32
URL: http://thatmic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0