Guldfiskar

Varför hålla på med hästar när man kan hålla på med guldfiskar? Bara en liten fundering..

Händer lite av varje hela tiden känns det som. Vet inte om jag skrivit tidigare om det men jag har iaf bestämt mig för att jag ska ta med Kallblodstravaren Maja hem, inte Maestro.

Min pärla till häst, Easy, har blivit halt på ett framben. Vilket har fått mig att vakna till lite vad det gäller hans kropp.
Jag har äntligen vågat inse vilka problem han har med sin kropp och ska åka in med honom till kliniken i Visby för en utredning så jag vet vad jag ska göra.

Jag skall också provjobba på Djupvik Hotell om några dagar. Håller tummarna!

Händer massa mer som jag inte orkar skriva om, men det rullar på, eller nått...


/Jennie

Kommentarer
Postat av: Emelie

Lycka till med allt! Kul med jobbet i Djupvik och hoppas allt blir bra med Easy. :)

2010-05-13 @ 18:20:37
URL: http://emeliekahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0