Internet

Internet, ett konstigt fenomen..

Nu sitter jag framför min dator i mitt hus på internet i stället för att sova.. Finns egentligen inget speciellt jag behöver kolla eller göra på nätet och ändå sitter jag här. När vi inte hade internet till huset så hade jag inte heller nått behov. Hum..

Kan säga att gårdagen bestod av underbart sällskap, super god pizza, rolig film och dyster hemresa.
Allt var helt underbart tills vi var påväg hem och fick stanna för två skyltar mitt i vägen med texten "Olycka" på.. Visade sig vara en dödsolycka vilket så klart drog ner stämningen ordentligt.. Får en att tänka lite..

Nej sova va det va?

God natt ;)


Kommentarer
Postat av: Rebecca

natti natti ^^,

2010-05-30 @ 22:32:29
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0