Sex And The City 2

Bio-night!

Ser fram emot kvällen. Jag, Maja och Katrine ska in till stan och se "Sex and the city 2" på bio. Mysigt att få umgås på annan ort än i huset eller stallet.

Det har hänt lite grejer sen sist. En av dem är att jag inte har fått hjälpa till i stallet eller fått rida under en period. En av hingstarna blev putt på mig så det slutade med ett besök på akuten för att plåstra om ett stort bit sår på ryggen. Ingenting behövde sys men det rätt jobbigt faktiskt. Men såret läker och jag får lov att rida lite och hjälpa till lite i stallet nu. Men man känner av i ryggen när man gjort lite för mycket..

Nej, nu blir det hem och piffa till sig, inte varje kväll man ska ut med tjejerna på stan ;)


/Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0